Zápas proti Novým Zámkom sledovalo takmer 3300 detí

PRIDANÉ: 24.10.2019

Na utorkový zápas prijalo pozvanie 50 základných a stredných škôl nielen z Košíc, okolia, ale aj vzdialenejších miest, ako napríklad Moldava nad Bodvou či dokonca Vranov nad Topľou. Zápas s pracovným názvom “Školy idú na hokej” bol ďalšou aktivitou v rámci dlhodobej spolupráce so školami. Tie majú možnosť zapojenia sa do partnerského programu, ktorý žiakom ponúka účasť na všetkých domácich zápasoch vo vyčlenenom sektore zadarmo. 

 

Vojtech Petty, PR manažér HC Košice: “Svojimi aktivitami a konkrétnymi činmi HC Košice odhodlane kráča za jedným zo svojich vytýčených dlhodobých cieľov, ktorým je transformácia našej organizácie na komunitný klub. Spolupráca so školami všetkých stupňov je pre nás v tomto smere jednou z hlavných priorít, na ktoré kladieme zreteľ v súčasnosti a budeme klásť v najbližšom období.”

 

Samotný zápas spestrili aj súťaže o najpočetnejšiu školu a najkrajší transparent. Tú prvú vyhrala s 320 prihlásenými žiakmi Stredná priemyselná škola dopravná v Košiciach. Najkrajší transparent pripravili žiaci ZŠ Hronocová, na ktorej naši hokejisti každoročne podporujú svojou účasťou a autogramiádou známy Hroncoland. Partnerom súťaží a celého zápasu bolo zábavno-relaxačné centrum Steam factory, ktoré v OC Optima ponúka široké portfólio športových a zábavných atrakcií (laser aréna, lezecká stena, in-line korčuľovanie, strelnica, atď.). Veľkorysé kryté priestory predstavujú pre školy lákavú alternatívu pre organizáciu branných cvičení a školských akcií. Víťazné školy získali poukazy na návštevu Steam factory až pre 250 žiakov! 

 

Atmosféru počas zápasu vnímali úžasnú energiu sršiacu z tribún zaplnených deťmi aj samotní hráči a vedenie klubu. Spokojnosť s akciou vyjadrili aj zúčastnené školy, pedagógovia i deti. Zainteresované strany sa po zápase zhodli, že rozhodne nešlo o poslednú akciu tohto typu v aktuálnej sezóne. 

 

Vojtech Petty: “Akciu Školy na hokej hodnotíme veľmi pozitívne a určite ju preto zopakujeme. Tím ľudí pracujúcich na marketingových aktivitách klubu, výrazne podporovaných  spolupracovníkmi z našej partnerskej firmy Ness, má pre fanúšikov pripravených ešte niekoľko prekvapení. Ich nosným cieľom je ďalej a stále viac vťahovať komunitu do diania v klube, spájať ľudí a robiť všetko preto, aby čo najviac z nich začalo vnímať HC Košice ako klub, ktorý patrí všetkým nám.”

 

Richard Dubec, generálny manažér Steam factory: "Sme radi, že sme sa mohli zapojiť v aktivite, ktorá vedie deti a mladých ludí k športu. Steam Factory ponúka 5000m2 zábavy a športu pre všetky vekové kategórie. Na základe pozitívnych ohlasov sme sa uistili, že sme sa vydali správnou cestou a určite budeme pokračovať."

Viac info o Steam factory nájdete na webstránke >>